Menu

Kioski motoryzacyjne

Każdy z nas odwiedzając salon motoryzacyjny wymaga rzetelnej i dokładnej informacji, wykraczającej poza parametry zawarte w papierowych broszurach i ulotkach. Samochód jest jednym z tych produktów, o którym chcemy wiedzieć jak najwięcej przed potencjalnym zakupem, dlatego salony coraz częściej korzystają z kiosków multimedialnych Mobi-Stand. Specjalnie dedykowana aplikacja pozwala na dokładne przejrzenie oferty i wyposażenie auta podług własnych potrzeb.

Dzisiejsza, nowoczesna technologia zdecydowanie ułatwia zakupy, nawet w takich miejscach jak salony motoryzacyjne. Wykorzystanie kiosków multimedialnych pozwala na dokładne zapoznanie się z ofertą, także klienci mogą czuć się zupełnie bezpiecznie przy dokonywanym zakupie, poznając wszystkie potrzebne informacje. Przy każdym modelu auta ustawia się oddzielny kiosk, który posiada wyczerpujące dane wyłącznie o tej wersji, zdecydowanie ułatwiają i uatrakcyjniając zakupy.    

Mobilna aplikacja
Ofertę salonu motoryzacyjnego szczególnie wzbogacają specjalnie dedykowane aplikacje mobilne. Instaluje się je na tablecie iPad, który jest wbudowany w kiosk multimedialny Mobi-Stand, co daje klientowi wyjątkową możliwość skomponowania własnych preferencji co do cech wizualnych czy wyposażenia auta. Ponadto aplikacje te pozwalają na obejrzenie specjalnie zaprojektowanych wizualizacji wybranych opcji. Przed zakupem każdy klient będzie mógł wybrać najrozmaitsze elementy jak rodzaj felg, kolor lakieru, wyposażenie wnętrza czy tapicerkę. Opracowywane są również aplikacje mobilne, które służą do badania opinii rynku na różnych eventach handlowych jak np. targi. Obsługiwane przez hostessy na tabletach iPod, pozwalają dokładnie poznać opinie klientów w ten sposób, że odpowiedzi na pytania wprowadzone są bezpośrednio do aplikacji. Następnie wszystkie dane zapisywana są w systemie, skąd w prosty sposób można je eksportować i poddać dalszej obróbce. Tak uzyskane informacje można wykorzystać do zwiększenia efektywności sprzedaży. 

Zalety posiadania kiosku w salonie
Wprowadzając usługę informacyjną na mobilne kioski multimedialne Mobi-Stand w salonie motoryzacyjnym zyskuje się wiele udogodnień i ulepszeń. Przede wszystkim prezentacja multimedialna w dzisiejszym świecie jest niezwykle skuteczną metodą sprzedaży i promocji, dzięki umieszczeniu wszystkich potrzebnych informacji w jednym miejscu oraz dzięki jej kompletnej i atrakcyjnej wizualnie formie. Taka oferta może być następnie wysyłana mailowo do klientów, co zdecydowanie obniża koszty druku i dystrybucji tradycyjnych materiałów marketingowych. Podczas gdy stare nośniki reklamowe mają często ograniczoną i w zasadzie nudną formę, sprowadzając odbiorcę do biernego patrzenia, to multimedialna reklama przykuwa uwagę i wciąga w interakcje. Ponadto kioski są wytrzymałe i trwałe, także będą długo służyć firmie i jedyne co może się zmieniać to sama prezentacja. Wygląd kiosków i wykorzystanie nowoczesnej technologii świadczą o profesjonalizmie i doskonale komponują się z współczesnymi wnętrzami dodając im nowoczesnego polotu.