Menu

Zagraj Carrefoura

Sieć sklepów Carrefour postanowiła dać swoim klientom wyjątkową możliwość! Otóż mogli oni zakomponować oryginalne melodie na… produktach spożywczych. Wszystko dzięki nowoczesnej technologii, która coraz częściej wykorzystywana jest w celach marketingowych.

Tradycyjne kampanie reklamowe odchodzą w przeszłość, teraz stawiamy na kreatywne i zaskakujące rozwiązania technologiczne. Dzisiejszy potencjalny klient zalewany jest masą informacji, z których selekcjonuje tylko i wyłącznie te intrygujące i zdumiewające. Właśnie dlatego dotychczasowe metody marketingowe coraz rzadziej sprawdzają się na polu skutecznej sprzedaży. Plakaty reklamowe, są już tylko uzupełnieniem spotu, które też oglądamy z coraz większym znudzeniem i niechęcią. W multimedialnym świecie chodzi przede wszystkim o interakcję, o to, żebyśmy poczuli kontakt z produktem przez dotykowy ekran telefonu. Takie innowacyjny podejście przekłada się na wiele oryginalnych kampanii marketingowych, które efektywnie podnoszą sprzedaż i wiążą klienta z marką. Ponadto wykorzystanie elektronicznych innowacji jest sygnałem dla zainteresowanych, mówiącym, że mają do czynienia z profesjonalną, prężnie rozwijającą się firmą, dla której klient jest wyjątkowo ważny. Kampania przeprowadzona w warszawskim hipermarkecie Carrefoura wykorzystała interaktywny stół, na którym każdy mógł stworzyć własną melodię.

Nutki z arbuza
Interaktywne stoły są coraz częściej wykorzystywane w najróżniejszych dziedzinach, od medycyny do sportu. Nowoczesna technologia i specjalnie projektowane aplikacje pozwalają użyć dotykowego ekranu na wielu polach. Wszystko zależy od pomysłowości i kreatywności. Pomysł Carrefoura połączył przede wszystkim zakupy z wspaniałą zabawą. Na ekranie stołu widoczny był barwny i apetyczny asortyment sklepu a każdy owoc, warzywo czy ciasto wydawało sobie tylko przypisany dźwięk. Oczywiście po dotknięciu ekranu. Te niecodzienne cymbałki oraz soczyste fotografie niejednemu sprawiły wiele uciechy. Przyzwyczajajmy się, ponieważ takie kampanie marketingowe to prawdziwa przyszłość i będziemy spotykać się z nimi coraz częściej, w miejsce tradycyjnych i nudnych plakatach, po których ślizga się nasz znudzony wzrok. Każdy woli zagrać na arbuzie niż patrzyć się na jego fotografię w gazetce.    

Pozytywna kampania
Trzeba przyznać, że pomysł jest prosty i świetny. Użycie nowoczesnej technologii może więc pomóc ocieplić wizerunek firmy. Wszystko to w ramach nowego hasła Carrefoura „Pozytywnie każdego dnia”, którego celem jest przyciąganie klientów i zainteresowanie ich aktualną ofertą handlową. Przede wszystkim, takie niekonwencjonalne użycie interaktywnego stołu, pozwala wyjść poza tradycyjne obszary komunikacji, budując bardziej osobistą i intymną relację z marką. Dodatkowo akcja ma skutkować reklamą produktową, której będzie akompaniować muzyka powstała w trakcie akcji. Oto prawdziwa interakcja – klient nie tylko bierze udział w zabawie, ale również partycypuje w twórczym procesie marketingowym.