Menu

Interaktywny katalog

Aby utrzymać się na szczycie w branży handlowej, należy regularnie śledzić i adaptować nowinki technologiczne, które świadczą o wysokim profesjonalizmie firmy. Luksusowa sieć Neiman Marcus utrzymuje swoje standardy poprzez wdrażanie nowych rozwiązań, które poprawiają jakość obsługi. Obecnie prezentują nowy sposób ekspozycji swoich produktów – interaktywny stół z katalogami. 

„Klient nasz pan”, a dzisiejszy potencjalny nabywca świetnie orientuje się w multimedialnym świecie i coraz częściej ogranicza się do używania dotykowego ekranu czytając książki, robiąc zakupy, płacąc rachunki czy komunikując się z przyjaciółmi. Przeglądanie papierowych katalogów i kartkowanie stron jest zbyt nużące i przestało oddziaływać na wyobraźnię klienta, dlatego nowe trendy technologiczne starają się przede wszystkim uatrakcyjnić proces kupowania zgodnie z duchem czasów. Interaktywny katalog jest zatem idealną alternatywą dla tradycyjnych nośników.

Multimedialna sprzedaż detaliczna
Nowatorskie urządzenia pojawiają się w sklepach stacjonarnych, podkreślając ich nowoczesność i profesjonalizm. Neiman Marus zaczyna wprowadzać do swych salonów w Stanach Zjednoczonych to innowacyjne urządzenie, które w prosty i przyjemny sposób pozwala klientom na zapoznanie się z aktualną ofertą. Stylowy drewniany stół wygląda raczej jak biurko, kiedy jednak zainteresowany zasiądzie przy szerokim blacie, przekona się, że stanowi o duży ekran. Na nim wyświetlany jest pełny katalog zupełnie wszystkich produktów, które dostępne są w sieci sklepów. Ekran dotykowy posiada wiele wariantów kolorystycznych, dlatego może zmieniać się wedle uznania. Jest to wyjątkowo ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie, ponieważ raz wprowadzony stół służy jako stałe medium dla zmieniających się prezentacji, nie potrzeba wydawać na kolejne drukowane katalogi, zalegające później w magazynach i marnować papieru, tym samym naszych cennych drzew.   

Nie tylko przeglądanie
Wystarczy wygodnie zasiąść przy stole i delikatnym ruchem palca sprawdzić towar. Dodatkowym plusem jest to, że w multimedialnej wersji katalogu możemy znacznie dokładniej obejrzeć asortyment niż na małych fotografiach w papierowych wersjach. Możliwość zbliżenia i obrócenia znacznie ułatwiają podjęcie decyzji, a szczegółowa analiza wzbudza w interesancie zaufanie. Interaktywne katalogi zajmują się produktami dostępnymi w sklepach i online, oferując tym samym absolutnie całościowy wgląd w ofertę. Co istotne klient może robić znacznie więcej niż zwykłe przeglądanie, między innymi będzie mógł oznaczać interesujący go towar, dodać go do ulubionych i do koszyków. Wysokim udogodnieniem jest możliwość przesłania linka do danego produktu na e-maila, jeśli chcemy dokonać zakupu później, w domu, po konsultacji z bliskimi. Ten innowacyjny system posiada też możliwość zaprezentowania nadchodzących nowości, czyli produktów, które lada moment trafią do sprzedaży oraz wyświetla informacje dotyczące najnowszych trendów, także zawsze będziemy na bieżąco.