Menu

Elektroniczna ulotka

Wszyscy nieustannie jesteśmy zalewani tonami papierów reklamowych, które najczęściej zaśmiecają chodniki. Każdy z nas dobrze zna uczucie poirytowania , spowodowanego – czasem wręcz bezczelnym – natręctwem firm, wpychających się drzwiami i oknami ze swoimi reklamami i promocjami. Odpowiedzią na ten stan jest dzisiejsza, inteligentna technologia. Interaktywny stół Touch&Take jest prostym w obsłudze urządzeniem, które może zmienić oblicze reklamy.    

Wydaje się, że problem ulotek to marketingowe błędne koło. Najpierw okropne marnotrawstwo – tysiące ściętych drzew i tony roztrwonionego bezmyślnie papieru, oraz ogromne pieniądze wydawane na wydruk materiałów reklamowych, które szpecą nasze miasta i zalegają w koszach czy magazynach. Cała przedsięwzięta machina nie przekłada się w żaden sposób na zainteresowanie klientów, coraz bardziej odpornych i opornych na uroki tradycyjnych nośników promocyjnych. Po długim czasie marketingowej samowolki jesteśmy o wiele bardziej świadomi. Dzisiejszy potencjalny klient nie daje się złapać na głupawe hasła i krzykliwe plakaty, docenia estetykę i inteligentne zabiegi, dba o wygląd swojego otoczenia i ekologię, dlatego interesują go mądre i przyjazne rozwiązania. Interaktywny stół Touch&Take jest świetną alternatywą dla tradycyjnej ulotki.  

Dotknij i weź
Poprzez interaktywny stół Touch&Take (będący produktem firmy Netizens, pochodzącej z Katowic) możliwe jest wdrożenie nowej technologii do komunikacji marketingowej. Koniec z drukowanymi tablicami, plakatami, broszurami i ulotkami, wystarczy multimedialna prezentacja. Sam pomysł jest dość prosty i polega na tym, że na blacie stołu leży wielkoformatowa ulotka. Na razie całość wydaje się dość tradycyjna? Otóż to na powierzchni samej ulotki zaczyna się magia, ponieważ po dotknięciu konkretnego, oznaczonego punktu, na ekranie – znajdującym się nad stołem – uruchamia się medialna interakcja. W zasadzie na ekranie może wyświetlić się wszystko od tekstu pod film (urządzenie obsługuje każdy format multimediów) – zależy to oczywiście od kreatywności i pomysłowości reklamującej się firmy. Stół daje więc zupełnie nowe pole działania, które było nie do pomyślenia w przypadku tradycyjnych ulotek.

Szerokie pole zastosowań
Możliwości stołu Touch&Take wykraczają poza sam marketing. Zastosowań jest tyle, ile pomysłów. Urządzenie świetnie sprawdzi się w galeriach sztuki i muzeach, rozwijając znacznie możliwości ekspozycji. Ponadto tak inteligentne rozwiązanie może okazać się pomocne w punktach obsługi klienta i biurach informacji turystycznej, gdzie będzie istniała możliwość uzyskania dokładnych odpowiedzi. Jest to propozycja dla firm i biur, która zdecydowanie ułatwi przeprowadzanie konferencji i prezentacji. Sam wygląd sprzętu jest minimalistyczny i nowoczesny, jednak jest ewentualność zmian. To klient decyduje o tym jak interaktywny stół będzie zaprogramowany. Istnieje również możliwość spersonalizowania wyglądu samej instalacji, tak żeby odpowiadała wizerunkowi firmy.